Początek współpracy

Jakiej jakości są oferowane produkty/usługi?

Doświadczenie przekonało nas by oferować jedynie najwyższej jakości produkty/usługi. Zarówno produkowane przez nas (w tym materiały) oraz podwykonawców. Są trwalsze, lepiej wykonane i dają możliwość ponownego zamówienia większej ilości.

Ceny za usługi/produkty.

Ceny najczęściej wybieranych przez naszych Klientów produktów i usług, dostępne są na stronie w zakładce „Katalog produktów”. Pozostałe produkty, usługi jak i zniżki przy większych zamówieniach wyceniane są indywidualnie, na podstawie przesłanego do nas maila. Zapraszamy do przesyłania zapytań. Oferta na stronie oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej
w rozumieniu Art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Angels Advertising zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz opisywanych na niniejszej stronie usług. Zmiany te mają wówczas charakter wiążący.

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji najczęściej wybieranych produktów/usług reklamowych podany jest przy każdym produkcie/usłudze na stronie w zakładce „Katalog produktów”. Pozostałe realizacje oceniamy pod względem czasu wykonania, po przesłaniu do nas zapytania mailowego. Czas realizacji, w przypadku druku/produkcji elementów, to szacowany czas gotowego produktu do odebrania w siedzibie Angels Advertising lub po ustaleniu, na adres Klienta. W przypadku usług/projektów, jest to szacowany czas na wykonanie wstępnego projektu przedstawianego Klientowi, w celu wprowadzenia kolejnych zmian lub akceptacji. Zmiany w projektach wprowadzane są najczęściej 1h – 2dni. W obu przypadkach czas może ulec zmianie z różnych przyczyn i o dłuższych opóźnieniach Klient zostanie informowany.

O czym warto poinformować Angels Advertising?

Będziemy wdzięczni za wszelkie informacje odnośnie: miejsca realizacji, dziedziny i opisu Państwa firmy/usługi/produktu, planowanego czasu realizacji, materiałów realizowanych poprzednio (logo, kolorystyka, formy promocji, strona Internetowa). Pozwoli nam to na zaproponowanie wstępnych pomysłów już na pierwszym spotkaniu.

Czy mogę zamówić sam projekt?

Tak, każdy odpłatnie wykonany i opłacony projekt jest dostępny dla Państwa w wersji do druku. Jest to wersja do druku w formie zaakceptowanej, bez możliwości zmian i aktualizacji (pliki tzw. zamknięte) oraz wykorzystania w innej formie niż zaplanowana. Zawsze oferujemy możliwość aktualizacji projektów, jest to odpłatna usługa, jednak często wybierana ze względu na niższy koszt aktualizacji, niż wykonanie nowego projektu.

Czy mogę dostarczyć własny projekt?

Tak. Projekt zostanie przez nas sprawdzony pod względem czy jest możliwy druk/wykonanie. Sprawdzanie dotyczy możliwości wydruku a nie jakości, kolorystyki, składu, poprawności treści, itp. Możemy udzielić sugestii jak poprawnie go przygotować, jednak nie odpowiadamy za wszelkie niedociągnięcia przesłanego do nas projektu.

Jakie metody płatności za usługi są akceptowane?

Płatność jest dokonywana po akceptacji projektu, przy odbiorze lub wystawiana jest faktura „na przelew” (dotyczy projektów o kwocie łącznej nie przekraczającej 1.000 zł). W przypadku projektów o łącznej kwocie przekraczającej 1.000 zł prosimy Klientów o dokonanie przedpłaty 50%. Wszystkie usługi zamówione i realizowane poprzez Internetowe wykonujemy po otrzymaniu przedpłaty 100%.

Jakie metody płatności są akceptowane za produkty?

Przy zamówieniach do 1.000 zł płatność dokonywana jest przy odbiorze lub wystawiana jest faktura „na przelew”. Zamówienia powyżej 1.000 zł wykonujemy po otrzymaniu przedpłaty 100% lub mniejszej w zależności od indywidualnych ustaleń. Wszystkie zamówienia Internetowe wykonujemy po otrzymaniu przedpłaty 100%.

Produkcja kart plastikowych

Czy dysponujecie próbkami kart?

Tak, na prośbę przesyłamy próbki kart plastikowych wykonanych w technice offsetu, termotransferu, termosublimacji i personalizowanych na różne sposoby (zdjęcie, nazwisko i imię, dane adresowe, nr karty, kod kreskowy) oraz wzbogacone o dodatki. W celu otrzymaniu próbki wraz z ofertą prosimy o podesłanie adresu do wysyłki na nasz adres e-mail.

Jaka jest wielkość minimalnego zamówienia?

Minimalna ilość zamawianych kart to 10 sztuk (druk w technice termotransferu/termosublimacji) oraz 200 sztuk (offset). Możliwy jest oczywiście druk próbny 1 sztuki (termotransfer/termosublimacja – koszt 30 zł).

Jakiego rodzaju karty oferujecie?

Oferujemy wszystkie główne rodzaje kart plastikowych. Naszą szczegółową ofertę można zobaczyć w zakładce „Oferta”. Jeśli przewidują Państwo inne dodatki, rodzaje kart to prosimy o kontakt z nami, postaramy się pomóc.

Jakie typy plików są akceptowane?

W zależności od rodzaju kart akceptujemy: pliki PDF druk w technice offsetowej (nakłady powyżej 200 sztuk), pliki TIF, druk w technice terntansferu/termosublimacji (nakłady 1-200 sztuk). Prosimy o zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi materiałów dostarczanych do druku, dostępne na stronie w zakładce „Do pobrania” następnie ” Przygotowanie i personalizacja kart”. Jeżeli będą potrzebować Państwo pomocy, prosimy o kontakt.

Jak przesłać projekt?

Mogą Państwo przesłać nam swój projekt mailem (najlepiej maile do 10 MB). Jeśli projekt jest za duży, można również przesłać plik za pomocą naszego konta na Dropbox lub FTP zakładając w nich folder z nazwą Państwa firmy. Dane dostępu do konta w zakładce „Do pobrania” następnie „Przesyłanie plików”. O przesłanych plikach na Dropbox lub FTP prosimy nas informować mailowo.

Kiedy rozpoczyna się realizacja zamówienia?

Zamówienie jest realizowane od momentu otrzymania przez nas ostatecznych plików do druku wraz ze wszystkimi informacjami, takimi jak: rodzaj kart, personalizacja, dodatkowe wzbogacenia, nakład.

Jaki jest czas realizacji?

Standardowy czas realizacji zamówienia dla druku kart w technice termotransferu/termosublimacji to 2-5 dni roboczych, dla druku offsetowego do 18 dni roboczych. Zależny jest jednak od ilości zamawianych kart oraz ilości dodatkowych opcji na karcie. Oferujemy możliwość realizacji zamówienia w trybie expres za dopłatą.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki dla ilości kart 1-500 sztuk to XX zł. Na życzenie przesyłamy zamówienia firmą wskazaną przez klienta. Skontaktuj się z nami, aby ustalić koszt wysyłki dla Twojego zamówienia.